seg dag

hallooooo!
Idag har varit en riktigt seg dag! Har typ inte gjort nått. Varit i stallet en sväng och ridit. Skrittade och travade bara för hon har två lösa skor, braa (y)
Hon var ialla fall inte lerig idag, vilket hon brukar vara.
Just nu sitter jag och har precis laddat upp lite bilder på facebook från gamla tider titta gärna :) sen har jag och mamma och pappa ätit god mat och sen tog jag lite gott som blev över från släktkalaset igår. Typ det enda bra med släktkalas, onyttiga saker och pengar (y)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sjukt tråkigt på tv:n, hatar filmer som Sagan om ringen trilogin och Harry Potter så tycker det kan komma nått bra på tv:n nu! Men men...

Glöm inte att hålla utkik på Thereses blogg efter bilder från i torsdags :) Antar att det kommer bilder på mig i min fina outfit ;)

Snart börjar skolan och jag tror jag dör! Har typ ångest ;o usch, de ska inte bli kul alls!! Så man får väl verkligen njuta nu dom sista dagarna av lovet. Och dom sista dagarna som 16åring ;) Fyller ju år på tisdag. Tänk att man aldrig mer kommer vara 16 igen. Lite sorgligt faktiskt tycker jag, hahah!

Sen har jag tyå ångest för att all min bränna är borta :o  Jag vet jag är konstig :P Men så fort den försvinner va, helt sjukt!

Ne, nu orkar jag inte skriva mer.
ha deee
PUSS

Bild från i början av sommaren, terrängträning i alingsås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0