hemmaaa

Nu är jag hemma efter att ha varit i stallet! Kunde inte rida idag efersom min häst har en och en halv sko? ;o Hur lyckas hon...?
Idag fick hon gå utan regntäcke, så jag hoppas inte det börjar regna för då får hon ont i ryggen.. :/ Men men, då får jag väl inviga min nya Back on Track ryggvärmare :) Någon med som har en sån? :)

Finns att köpa tillexempel här - Hööks
eller här - tahorsewere.se
eller här - My one

Någon som vet någon bra tävling eller clearround snart förresten? Är grymt sugen på att tävla!
Senast var på tjörn, 5-6 juni, längeseeeen!

Är verkligen grymt sugen på att köpa den här tröjan från Kingsland. Tycker den är jättesnygg att tävla i. Får väl se, jag har ju pengar, men de är tråkigt att dom ska ta slut så fort :P


Iwa från bohuscupen final, Lysekil 09 :)

Det var väl typ det jag hade och skriva om just nu...
Hörs i kväll
puss


Kommentarer
Postat av: erika

vi får ändo inte tävla kavarkabarnen

2010-08-22 @ 17:53:20
URL: http://erikavigren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Var det i lysekil ! <3

Vi har landet där (: <3

2010-08-23 @ 14:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0