första dagen avklarad!

Jaaaa, då var första dagen avklarad! Eller ja, dagen och dagen... Timman är väl mer det rätta ordet. Från 10 till 11, sjuuukt onödigt enligt mig!
Det va kul och träffa alla igen :) Vi har även fått fyra nya i klassen.
Vi har också fått matkort inför terminen så vi får välja mellan att äta på Taj Mahal, Sodexo, Subway, Sushi wimi och Meltemi, det blir nog bra tror jag! :)

Efter skolan var jag med maria, vi gjorde typ ingenting! hahah, Gick till Clareberg typ :P

Sen på hemvägen mötte jag mamma och pappa på Coop och sen åkte vi och hämtade mitt efterlängtade paket som jag beställt! :D
 Beställde det i onsdags tror jag :o segisar, men nu är det äntligen här och jag är riktigt nöjd med vad som fanns i :)
Vad tror ni det är? :)

Lägger in ett inlägg senare, nu ska jag äta.
Ha det bra,
PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Andréa

mohammaaaaad. hur FAN kommer du ihåg alla namnen sandruttt?

2010-08-23 @ 19:10:14
URL: http://andreamadeleine.blogg.se/
Postat av: erika

tror det är två glen gordon shabrak

2010-08-23 @ 21:26:24
URL: http://erikavigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0