förlååååt

för riktigt kass uppdatering! Ska försöka skärpa mig!
Min blogg har fått lite damp.. Man kan knappt se några bilder från inläggen fast jag inte har tagit bort dom från fotoalbumet eller va man ska säga... Hoppas det fixar sig snart iaf!

Igår hade mina små söta vänner fixat en överresknings"fest" för mig :) Jag blev "kidnappad" från mitt hus och fick ha ögonbindel hela vägen tills vi kom fram till platsen där vi skulle vara, ett berg i sannegården med jättefin utsikt över göteborg :) Mysig men kall kväll. Tack alla som var där <3

Idag har jag inte gjort så mycket. Sovit och varit i stallet typ. Hästen gick bajs! Vet inte riktigt vad det är med henne nu. De är nog hennes feta mage som gör att allt blir fel. Jag skyller på den i alla fall för den är riktigt stor! ;o

Juste, idag fick jag ett av de två paketen jag beställt. Riktigt nöjd måste jag säga :D

Ne, nu får jag nog gå ner och äta lite tårta. Har ju släktkalas nu för er som inte visste. Sjukt segt, men man får ju lite pengar i alla fall! ;D

Kommer kanske ett inlägg ikväll, annars får ni ha det så bra.
Take care
Sandreew


Therese Andersson ! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

baby! du är det bästa jag vet <3

2010-08-21 @ 17:55:04
URL: http://aanderssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0